Noile tehnologii digitale obligă la modernizarea și transformarea serviciilor Poștei Române, compania urmând să se ”uite” la cele mai bune din domeniu -Elveția, Olanda, Japonia – a declarat luni Dragoș Preda, secretar de stat pentru Comunicații în MTICS.
”Plecând de la Indexului Integrat pentru Dezvoltare Poștală (2IPD) elaborat de Universal Posta Union, ne dorim să oferim servicii poștale fiabile și accesibile, să extindem aria de acțiune, să punem accent pe relevanța/ relație și reziliență în serviciile poștale. Noile tehnologii digitale ne obliga să modernizam, să transformam serviciile, astfel încât să răspundem cerințelor cetățenilor și să fim competitivi.Ne vom uita la exemplul celor mai buni (Elveția, Olanda, Japonia etc.) și am încredere că împreună, alături de toți colegii din Posta Romana, vom reușit să redevenim un brand romanesc de valoare”, a spus secretarul de stat Preda.
Conform unei prezentări făcute de MTICS, Preda ”a lucrat, atât în cadrul MApN, pe programe precum GMES, Goalkeeper database etc. sau în cadrul MTS, alături de colegii de la INCS, pentru dezvoltarea unor platforme precum DC4AC, susțînând și dezvoltarea Registrului Biomotric al Populației, fiind activ în ultimii ani în domenii legate de Orașele Inteligente alături de Jumptosmart.ro (și nu numai) și, lansând, mai recent, dezbaterile sub titlul FutureSkills, a căror inaugurare a fost onorată de prezența Președintelui României, domnul Klaus Iohannis”.