• Despre noi
  • Contact
  • Cookies
  • Termeni și condiții
  • Politica de confidențialitate
  • umbrela-strategica.ro
  • Apărare
  • Intelligence
  • Energie
  • Infrastructură
  • IT&C
  • Siguranță alimentară
  • CĂUTARE
  • Airbus a introdus sistemul e-Delivery de livrare la distanță a aeronavelor

    Umbrela Strategică Umbrela Strategică -

    Un nou proces virtual – „e-Delivery” – de predare și livrare a aeronavelor a fost lansat recent, garantând continuarea fluxului de livrare al Airbus și integrând, în același timp, măsurile de siguranță și sănătate necesare în timpul pandemiei COVID-19, conform unui comunicat al companiei trimis Umbrela Strategică.

    Primul client care a adoptat acest proces de livrare la distanță este Pegasus Airlines, care în ultimele zile a primit trei avioane noi din familia A320neo. Mai multe companii aeriene vor urma același proces în zilele și săptămânile următoare.

    Această nouă abordare de livrare cuprinde trei etape principale:

    (a) delegarea către Airbus (sau către un terț indicat de companie) a procedurilor de recepție tehnică TAC (Technical Acceptance Completion);

    (b) ToT electronic (Transfer-of-Title);

    (c) zborul și recepția ulterioară a aeronavei la baza clientului.

    Pentru procedurile TAC (care sunt o condiție prealabilă pentru ToT), compania aeriană poate delega Airbus să efectueze, în numele său, toate acțiunile necesare. Acestea includ verificarea la sol, zborul test de recepție, recepția manualelor și procedurilor, precum și lucrări minore cosmetice, dacă este necesar.

    Apoi, pentru finalizarea ToT, echipa Airbus și echipele clienților beneficiază de o nouă platformă de colaborare sigură: „e-SalesContracts”. Această platformă îi aduce împreună – oriunde s-ar afla – într-un mediu virtual în care pot acționa în timp real, unde pot optimiza și simplifica toate tranzacțiile contractuale, de la redactare și negociere comercială a documentelor de livrare până la semnătura digitală ToT.

    Astfel, această platformă înlocuiește prezența fizică a personalului trimis de client la Airbus Delivery Center.

    După finalizarea formalităților TAC și ToT, zborul are loc cu respectarea măsurilor de sănătate și siguranță. Echipajul clientului (sau un terț desemnat) poate prelua aeronava igienizată și zbura direct de la centrul de livrare către baza companiei aeriene.

    Te-ar mai putea interesa

    BNR: În 2023, investițiile străine directe în România s-au redus drastic Ministerul Finanțelor a făcut 4,5 miliarde de euro din vânzarea de titluri de stat Românii au o avere financiară medie de doar 5.823 de euro

    Ultimele știri

    Inteligența artificială elimină 1.000 de locuri de muncă pe zi Stația de la Mostiștea, veche de 50 de ani, se modernizează cu 57 de milioane de euro Șapte comasări necesare